.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
70خانه عالم در مازندران افتتاح می شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران از افتتاح 70 خانه عالم در شهرهای استان تا پایان سال جاری خبر داد.

حجت الاسلام ناصر شکریان بعد از ظهر دوشنبه به مناسبت سالگرد تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی، درجمع خبرنگاران: با بیان اینکه بانک اطلاعاتی مبلغین در مازندران تدوین شده است، بیان داشت: هم اکنون اطلاعات سه هزار و 200 مسجد، 42 حوزه علمیه خواهران و برادران، 400 شهید روحانی در این بانک اطلاعاتی گردآوری شده است.

وی افزود: در حال حاضر تعداد 50 خانه عالم در استان تکمیل 70 پروژه نیمه تمام و زمین حدود 30 خانه عالم تعیین شده است که امیدواریم تا پایان سالجاری 70 خانه عالم نیمه تمام استان به بهره برداری برسد.

شکریان، ترویج طرح تفسیر و شرح نهج البلاغه، تفسیر آیات قرآن در صداو سیما، برگزاری کنگره گفتمان مهدویت، اجرای طرح پیوست فرهنگی به همراه برگزاری جشنواره با همکاری دستگاهها با تهیه نیازهای فرهنگی طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، افتتاح اردوگاه قرآنی چاکسر در محمود آباد، راه اندازی مرکز نخبه پروری نیروهای قرآنی ، برگزاری اولین یادواره شهدای مداح و غیره را از برنامه های مهم این سازمان در سالجاری برشمرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، به فعالیت قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی مازندران اشاره کرد و افزود : تاکنون 350 مرکز قرآنی در استان شناسایی شد که از این تعداد 260 مرکز به ثبت رسیده است.

وی بیان داشت:‌ این سازمان مراکز قرآنی فعال را شناسایی و مورد حمایت قرار می دهد و با نظارت و ارزیابی در صورت عدم فعالیت، مجوز فعالیت این مراکز باطل و به افراد واجد شرایط دیگر واگذار خواهد شد.

شکریان بیان داشت: این سازمان اکنون در عرصه های مختلف فرهنگی و تبلیغی به موفقیت های خوبی در کشور دست یافته است و در این میان سازمان تبلیغات اسلامی مازندران برای هفتمین سال متوالی، رتبه برتر کشور را به خود اختصاص داده است .

وی افزود: در بخش طرح اوقات فراغت و امور تربیتی نیز رتبه اول و نیز در حوزه فعالیت بانوان، سازمان تبلیغات مازندران، رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران اظهار داشت: این سازمان دارای 21 اداره و نمایندگی، 260 مرکز و خانه قرآن، 64 کتابخانه روستایی، 21 کتابخانه شبستان، 20 کتابخانه در حوزه دین، دو سالن خدمات اینترنتی تبیان در بابل و ساری، سه باب دبیرستان علوم و معارف اسلامی در بابل و چالوس است.

شکریان گفت: سازمان تبلیغات اسلامی از یادگارهای ارزشمند حضرت امام خمینی(ره) است و خدمات این نهاد در دوران فعالیت بر هیچکس پوشیده نیست./مهر


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.111 seconds.